adik's FotoPage

By: Muhammad Solihine

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Friday, 22-Sep-2006 02:53 Email | Share | | Bookmark
Kampung asama jawa 16/9/2006

Lori Curi pokok kelapa aku
batang kepala nak dijuak
dah terang siut
View all 36 photos...
Sempena menyabut ramadan yang bakal tetiba x lama lagi ... famly aku telah buat kenduri kat kampung asam jawa dekat dengan kuala selangor... dismping itu ayah aku buat kenduri kesyukuran juga.... aku x pernah tgk cara ini nasi ambang orng jawa..... aku mula x percaya satu talam makan 4 orang aku terkejut gak bukan sedikit makan dalam talam aku rasa utk 5-7 orang makan ..... tgk lah gambr mcm mana persiapan utk menyediakan nasi ambang ini asal nasi ambang ini orang jawa ...... apabile sampai jemputan semua baca doa lepas bacaan doa mula lah kekawan keluarkan nasi ambang aku tgk lah satu benda pelik meraka semua dibrikan daun pisang dan jugak tadi aku pekir utk apa meraka gunakan itu nak makn kat atas itu ke .... besar betul daun pisang satu pelepah...... lepas tu aku tgk meraka mula membahagikan 4 ..... n lepas itu meraka letak kan atas daun pisang .... korang nak tau kat talam itu ada 4 ketul ayam besar n ikan besar 4 ketul gak ,,,, n lain benda ... balik kepada daun pisang lepas meraka siap dah meraka bungkus semua itu .... aku pelik lagi sekali buat apa meraka bungkus x makan kat situ gak ke ... rupanyer meraka bawak balik ... patut x kisah pi 4 hinga 6 umah satu hri x makan rupa nyer

lupa pulak pasal gambar tanah yang dah clear itu tanah famly aku lebih kurang 3 ekar setiap satu ekar pepunya macik macik aku.... meraka ada rancangan nak buat gunakan tanah itu dari membazair bergitu jer.... rancangan nak tanam serai wangi.... aku harap rancang ini berjaya ..........





Thursday, 4-May-2006 02:43 Email | Share | | Bookmark
Perkhawinan IKA n Hakim

 
 
 
View all 102 photos...
ini gambar perkhawinan ika dan hakim.......... ia telah berlangsung selama 2 hari berturut dari 29/4 hingga 30/4/06. pernikahan telah berlangsung dia rumah keluarga perempuan dia teluk gadong kecil klang...... dan pada 30/4 telah berlangsung di dewan jubli emas bangunan suk shah alam..... grand 2...... apa pun saya ucapkan selamat pengantin baru semoga berkekalan ke anak cucu........






Wednesday, 26-Apr-2006 00:59 Email | Share | | Bookmark
Aquaria KLCC

acun erk
ikan apa ini
ikan pari yang sedang bemain
View all 50 photos...
22/4/2006 sabtu

ini hari lah aku telah keluar dengan kawan sek lama aku masa sek teknik kat manjung. Name dia mahizan orang korang semua mesti ingat aku dengan dia sepasang kekasih but bukan kami hanya sebagai kawan shj ... kawan lama kot sebab apa kita orang lepas sek x pernah jumpa langsung lepas habis n tahun ini baru jumpa kembali dah hampir 6 thn x jumpa ........... sorang dah jumpa lain lain aku jumpa sekali mcm cabureter (syamsul).....

en tah apa lagi nak tulis bagi lah komen gambar dia bawah erk... maaf gambar semua diambil guna camera hp jens 6600 erk....




Monday, 12-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Birthday zul n kolam air panas

orang x pernah layan
makan biasa jer
botol candu hahahhha
View all 30 photos...
ini kisah antara jam 2345 (10/12/2005) sampai 2000(11/12/2005)


Wednesday, 9-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
raya tahun 2005

sebelum sembahyang raya
aweks baru hahhahah
perut tengah kerem
View all 5 photos...
tahun ni raya okey lah jugak berbanding dari tahun seblumm.... kenangan tahunn ni tolong seorang mat moto kat lebuh raya utara selatan masa dalam perjalan balik k ipoh... kehabisan minyak tolong lah tolak moto.... moto tolak moto.......... raya tahun ni tak banyak aku pi raya umah kawan ku entah rasa tak ada moood langsung......


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net